با نام خداوندی آغاز می کنیم که تحول را در طبیعت و بهارش جاری نمود و همه مخلوقاتش همراه با  نوبهار حالشان احسن الحال محول می شود. آری،  نوروز به ما می آموزد که باید از بند رکود و بی ثمری برون جست و باطن را از انقباض رخوت و کژاندیشی شست تا شکوفایی معرفت و خرد در ظاهرمان پدیدار نماییم.

یک سال دیگر نیز این افتخار نصیبمان شد تا در کنار شما همکاران و همراهان گرامی باشیم و گامی مثبت در جهت شکوفایی اقتصاد کشورمان برداریم. در طول این مدت تمام تلاشمان این بوده است که لحظه لحظه کیفیت ارتقا دهیم و بر مدار انتظارات مشتری های عزیزمان حرکت کنیم و در همین حال چشم اندازهای جدیدی برای مجموعه آلومکس ترسیم نماییم.

امید است به لطف خدا، در سال 1396 نیز بتوانیم ضمن حفظ رویه گذشته، توسعه پایدار را در تمامی جوانب مختلف سرلوحه کار خود قرار دهیم و با بهبود کمبودهای احتمالی و تبدیل آن ها به نقاط قوت، برگ برنده ای برای رقابت حرفه ای و سالم همچون پیش داشته باشیم.

مجموعه های هوشمند می دانند که سرمایه های اصلی صرفا منابع مالی و زیرساخت های وسیع تولید نیستند و اگر امروز آلومکس به عنوان برجسته ترین برند ورق کامپوزیت نما در ایران شناخته می شود حاصل اعتماد صمیمانه مشتریان گرامی و زحمات بی دریغ کارکنان ستادی و کارخانه آلومکس برای نیل به اهداف عظیم این مجموعه بوده است.

در پایان از خداوند متعال می خواهیم تا تقدیرمان را در سال جدید به گونه ای رقم زند که در پایان سال 1396 نیز به یک سال فعالیت و تلاش مثبت خود ببالیم و با سری بلند و لبی خندان سال نو را به همکاران و همراهان وفادار خود تبریک بگوییم.

پست های مرتبط

نظر بگذارید

برای ارسال دیدگاه باید حتماً وارد شوید .