blog1

چه عواملی در ماندگاری رنگ ورق کامپوزیت موثر هستند

انتخاب نادرست ورق آلومینیوم کامپوزیت با پوشش رنگ اشتباه می‌تواند شما را با تصویر رنگ پریده‌ای از نمای ساختمانتان در چند سال آینده مواجه کند. وقتی صحبت از انواع رنگ به میان می‌آید بیشتر تفاوت های پلی استر و گران تر فلوروپلیمر مطرح می‌شود که به دلیل شباهت بسیار نزدیکشان در ابتدا تشخیص این دو از یکدگیر کار بسیار دشواری است.

تا جایی که حتی در دو سه سال پس از نصب نیز نمی‌توان با چشم این دو سیستم رنگ را از یکدیگر تشخیص داد هرچند با گذشت زمان تفاوت آن دو بیشتر نمایان می شود.  ترموستات و ترموپلاستیک دو دسته رنگ مورد استفاده برای پوشش MCM ترموست و ترموپلاستیک هستند.

ترموست ها ، مانند رنگ های پلی استر و FEVE (LUMIFLON) ، پایه های رزینی شفافی دارند که طیف گسترده ای از رنگ ها و براقیت ها را فراهم می کند. تصور کنید رنگ غذای قرمز را به یک لیوان آب اضافه کنید. رنگ قرمز مانند Kool-Aid به راحتی نشان داده می شود. رنگهای ترموست ، پس از پخت ، در معرض فشار (الگوی براق ناهموار یا نامنظم بر روی سطح رنگ آمیزی شده سیم پیچ) ، معمولاً مربوط به گرما یا فشار نیستند. رنگهای FEVE دقت رنگ استثنایی را تضمین می کنند و وسیع ترین دامنه های براق را در صنعت فراهم می کنند.

رنگ ورق کامپوزیت
زمان ماندگاری رنگ ورق کامپوزیت چه مقدار است
با توجه به ضخامت رنگ استفاده شده و شرایط محیطی، رنگ‌های پلی استر زیر نور آفتاب بین دو تا پنج سال ماندگاری دارند.  رنگ‌های PVDF و FEVE که در تولید ورق کامپوزیت آلومکس از این تکنولوژی استفاده می‌شود تا 20 سال از ضمانت رنگ برخوردار هستند.

نظر بگذارید

برای ارسال دیدگاه باید حتماً وارد شوید .